Skriv din beskrivning här!

Start over

Jag vet inte hur många gånger jag har skapat en blogg och tagit bort den igen, men denna gången ska det minsann bli ändring på det.

Idag är det ganska fint väder, dock inte sommarväder men det får väl duga med detta än så länge. Längtar tills sommaren jag ska nämligen utomlands till tre olika ställen i år, nämligen London, Albanien och mitt hemland Kosovo med familjen.
 
I don't know how many times I've started a new blog and then deleted it again, but this time it's not going to happen again.
 
Today it's a pretty nice weather, not summer but it works. Can't wait till summer. I'm actually going overseas with my family to three different places this year. I'm going to London, Albania and Kosovo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback