Skriv din beskrivning här!

I'm back

Hej bloggen!
det var ett ganska bra tag sedan jag la upp ett nytt inlägg. Jag borde ha gjort det för längesedan men jag var ju i Albanien och där var internet på hotellet fruktansvärt dåligt. Jag hade inte ens internet uppe i rummet utan jag fick gå ner om jag ville surfa på mobilen. Jag försökte lägga upp ett inlägg via telefonen men det gick inte. 
I Kosovo spenderade jag tiden med släkten. Hade datorn med mig men använde den knappt. Sen tänker ni säkert "ja men när du kom hem då?" ja då började jag skolan. Kom hem en dag innan skolstarten och jag var sjukt nervös hahaha.. Det visade sig att jag inte behövde vara nervös. Min klass är jätte trevliga och jag trivs ganska bra. Dock saknar jag min föredetta klass så enormt mycket men..... Jag sitter här och gör läxor så tänkte att jag skulle blogga lite så att ni vet att jag lever haha:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback