Skriv din beskrivning här!

33 days to go

Ni förstår seriöst inte hur mycket jag längtar tills vi åker till Albanien och därefter till Kosovo. Jag orkar inte vara hemma mer haha, helt uttråkad. Det kommer bli så himla kul att åka iväg och jag är så taaggaad!!
Vi ska bo precis vid stranden så det är bara till att gå ut så är man typ där. Gud vad jag ska steekaa:)
Ska ni åka någonstans i sommar?
 


Fin blogg, allt bra? :D svara gärna tillbaka i min blogg, kram! :)

Glöm inte att jag har en tävling igång där du kan ha chans att vinna en valfri hårvårdsprodukt i några inlägg längre ner!

2013-06-19 · 11:46:21

Åh vad härligt!

Svar: Jaa verkligen. Kommer bli skönt att komma iväg:)
adelinakelmendi.blogg.se

2013-06-19 · 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback