Skriv din beskrivning här!

Done

Hejsan!
 
Jag vet att jag inte har bloggat på ett ganska bra tag men jag har bestämt mig att jag nu ska ta tag i det och börja blogga på riktigt.
I tisdags så hade jag skolavslutning. Jag slutade nämligen nian, det känns inte riktigt som att jag har gjort det, känner inte någon skillnad. Jag kommer verkligen sakna varenda en av alla niorna som jag varit med sen första dagen jag började skolan. Dessa fyra åren med dessa underbara människorna har varit helt fantastiska och jag kommer sakna allt detta, alla saker vi gjorde tillsammans, lektionerna hahaha.... det har varit riktigt roligt. Ni ska få se några bilder från spexdagen, lärarmiddagen och avslutningen jag ska bara överföra bilder från min kamera till datorn. Ha det bra sålänge:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback