Skriv din beskrivning här!

SOL

 
hejsan!
 
ligger i mina föräldrars extremt sköna säng och läser igenom olika bloggar och kollar på kläder jag ska köpa innan vi åker. 
Jag vet att det är tradigt att läsa mina inlägg och ni skulle föredra med outfit bilder, men nu är det såhär att jag har pyjamas på mig och har inte haft något speciellt på mig sen skolavslutningen så tro mig det är inget intressant med dessa kläderna. Nu känner jag mig riktigt tråkig som skriver detta och jag ska sluta nu för ja.....
Ville bara säga att det är fint väder idag, jag och min syster tänkte gå till badet och sola men solen skiner inte tillräckligt mycket. 
Ha det så bra och förlåt för det extremt tråkiga inlägget som ni förmodligen redan slutat läsa.
Bild från spexdagen. (röker inte på på riktigt)


älskar när man hade spexdagen :)))

Svar: Jag håller med dig, det var riktigt roligt.:)
adelinakelmendi.blogg.se

2013-06-18 · 10:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback