Skriv din beskrivning här!

2 Maj

Hejsan, sitter i vardagsrummet med min mor och min syster. Tittar på en serie på 3:an, jag ska snart ta och bädda ner mig i sängen.
Min mamma bakade en morotskaka inann. Den blev riktigt god faktiskt, så tänkte ta och lägga upp en liten bit till mig själv sen stoppa i mig den sen fixa lite saker och sen gå och lägga mig. Har knappt bloggat idag men det har varit för att jag har varit helt utmattad hela dagen, har knappast orkat flytta på mig.
 
Hellooo, sitting in the livingroom with my mum and my sister. Watching a tv show, I'm soon going to sleep.
My mother baked a cake before. It turned out delishhhh, so I'm gonna grab a bite and then get some stuff done and then go to sleep. Haven't blogged in a while because I've been soo tired all day.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback