Skriv din beskrivning här!

CONVERSE

I helgen förra veckan så köpte jag mina favoritskor som jag väntat riktigt länge på att köpa. Nämligen låga vita converse!! Jag har haft dem i en vecka nu men tänkte att jag skulle lägga ut det på bloggen ändå haha..
Converse passar till nästan allt och sköna är de att gå i också, dessutom är de riktigt snygga!
Ska dela med mig av en bild på mig och mina favoritskor hehe!:)
 
Last week I bought a pair of shoes, I've been waiting so long to buy them. I bought a pair of low white converse!! I bought them a week ago but I wanted to post it on my blog anyway haha..
Converse looks good almost with everything and they are also very comfortable to walk in and they look good too!
Now I'm going to share a picture of me and my favourite shoes  with you hehe!:)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback