Skriv din beskrivning här!

weeehoo

snart snart snart..... snart åker vi iväg jag min mor och min far (kanske min bror också) iväg till först Albanien där vi ska vara i runt en vecka sedan åker vi vidare till Kosovo där jag får träffa i princip hela min släkt. Jag har väntat hur länge som helst och nu, en månad kvar. Ja jag vet det är ett tag kvar men för inte så längesedan var det tre månader kvar och nu har det gått två och nu är det bara en månad kvar. Ni anar inte hur mycket jag längtar!!
 
Jag och min kära syster ska kanske kaanske åka utomlands tillsammans innan jag åker iväg. Vi har inte bestämt oss än för vart vi ska åka eller när men förhoppningsvis så kommer vi iväg haha:))
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback