Skriv din beskrivning här!

Grateful

Jag måste bara säga att jag är så sjukt tacksam över allt jag har. Jag är tacksam över vännerna jag har och min underbara älskade familj som Gud gav mig! Ja det finns tider då jag bara vill försvinna och tider då jag glömmer bort hur lyckligt lottad jag är men det finns också tider som idag, som just nu då jag inser hur bra jag har det och att jag ska vara tacksam över att jag är frisk, att jag har tak över huvudet, att jag får mat på bordet varje dag och att jag har frisk familj och underbar vänner. Även om inte allt är precis som man vill att det ska vara så ska man tänka på allt det bra som man har och inte tänka på det man inte har! Tack guuuud för allt jag har, tack för detta liv. TACK FÖR ALLT




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback