Skriv din beskrivning här!

Dress

Just nu är jag lite smått irriterad.. Jag beställde nämligen en klänning från Nelly i torsdags, cornelli lace dress i creme färg, nu när jag fått hem den så är den lite gulfärgad istället vilket jag inte gillar. Jag ville ha den till skolavslutningen och jag letar efter en vit klänning. Jag såg på bilden att den var lite gul men sen läste jag kommentarena och där stod det att den var helt vit. Så jag tänkte då tar jag och beställer hem den, så ser den ut på det sättet haha. Jag får tyvärr fortsätta leta efter en annan klänning:/
 
 
Right now I'm little annoyed... I orderd a dress from Nelly last thursday, cornelli lace dree. The colour is supposed to be white but in reality it's kind of yellow. I was supposed to wear it to my graduation, so I'm looking for a white dress not yellow. When I looked at the picture I saw that it was a little yellow but in the comments it said that it wasn't yellow at all. So I ordered it and now I have to return it.. I'm a little dissapointed because I really liked that dress:/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback