Skriv din beskrivning här!

Fanny Lyckman for Estradeur

Medan jag kikade på klänningar hittade jag ett par riktigt snygga boots!
Jag blev helt kär, jag tycker att det verkar vara sådana skor man kan ha till nästan allt vilket jag gillar.
Jag hoppas bara att det kommer in i min storlek för 38 är för stort för mig, dessutom sägs det att de är stora i storleken så tänkte ta en mindre storlek.
 
Snart är det läggdags för lilla mig, jag måste vara pigg till morgondagens orientering haha.. frösta lektionen imorgon är tyvärr gympa så vi ska orientera i skogen i 80 minuter. Jag är nog sämst på att läsa av kartor hehe..
 
While I was looking for dresses I found a pair of gorgeus boots!
I fell in love with them, it seems to be the kind of shoes that you can wear with almost everything which I like.
I hope that my size will come back in stock soon because the smallest size is 38 and it's to big for me.
 
It's soon bedtime for me, I have to be alert for tomorrow. Starting school with gymnastics, orientation in the woods for 80 minutes. I suck at that hehe..
 
 
VARDAGSSKOR - FANNY LYCKMAN FOR ESTRADEUR / HEEL BOOT - NELLY.COM
Fanny Lyckman for Estradeur. Super coola
 
 
Sweet dreams everyone:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback