Skriv din beskrivning här!

get my shit together

It's time to get my shit together!!
 
Jag måste börja göra lite vettigare saker. Det går inte att bara sitta hemma och titta på serier/filmer hela tiden som jag gör så jag bestämde mig för att ta på mig träningskläderna och bege mig ut i skogen och springa. Jag har nu duschat och är ren och fräsch igen.
Jag har börjat läsa en bok den heter efter nattens regn och är skriven av min favorit författare Nora Roberts. Jag ska göra detta sommarlovet till ett av mina bästa sommarlov för när jag börjar gymnasiet har jag inte tid med att strunta i plugget och göra massa annat istället. Det är nu livet börjar och det är nu jag ska get my shit together.
 


Godnatt och sov gott, hoppas du får en bra start på nästa vecka :D

Svar: Tack så jätte mycket och önskar detsamma för dig:)
adelinakelmendi.blogg.se

2013-06-16 · 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback