Skriv din beskrivning här!

I GOT IN

HEEJJJJ
 
guuuuud är så himla lycklig. Har varit det sen igår då jag fick reda på att jag kom in i det gymnasiet jag sökte till.
Jag var jätte nervös när jag skulle logga in och kolla ifall jag kommit in och tacka ja. Jag kom ju in preliminärt också och många säger att när man kommer in preliminärt så brukar man komma in sen också. Men man vågar inte riktigt vara för säker så jag var jätte nervös men nu så har jag äntligen fått reda på det och nu blir det att spendera 3 år i Helsingborg. FANTASTISKT!!!
 
Måste bara berätta att snart så åker jag iväg. Det är två veckor kvar tills jag lämnar det kalla Sverige och åker iväg för att träffa släktningar och ta det lugnt innan skolstarten:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback